Friday, December 25, 2009

Buku



4 buah buku lagi yang aku tak sempat nak baca. Rasa macam banyak sgt keja nak dibuat kat rumah ni smpikan nak baca buku pun tak sempat.

Buku "bahagiakan hatimu". Buku ini aku dah baca separuh tapi tak concentrate sangat. Maka aku kena ulang balik baca buku ni. Buku ini elok dibaca untuk kita memahami tentang hati sebab segala penyakit berpunca daripda hati, hati yang suka berdendam, hati yang gelisah dan tiada ketenangan. Kebahagiaan sebenarnya terletak dihati bukan kemewahan harta benda.Di dalam buku ini ada menceritakan bagaimana untuk membahagiakan hati dan hidup dengan tenang. Harap2 lepas aku baca ni, aku akan tenang hati selalu ;-)

2 comments:

Ummi said...

wa..rajin loni baca buku ilmiah..kongsi2 lah apa yang buku tu bagi tau...

erranis said...

Insya Allah nanti akan dikongsikan bersama..buat masa ni tak sempat lagi nak abiskan buku ni sbb sibuk dgn bisnes..

Template by:
Free Blog Templates