Saturday, January 23, 2010

Ayat Ruqyah & Kegunaannya.

Assalammualaikum w.b.t.

Disini saya nyatakan berberapa ayat Ruqyah yang pernah disebut didalam tulisan saya sebelum ini. Sebenarnya saya telah mengamalkannya. Permulaannya saya berasa sakit kepala, sakit tengkuk, menguap sepanjang bacaan dan sedawa hingga pening2 kepala tapi Alhamdulilah, tiada perkara yang teruk berlaku terhadap saya. Ada ketika saya khusyuk mendengar ayat2 ini melalui mp3, makin lama saya rasa makin mengantuk hingga akhirnya saya tertidur. Memang mengantuk yang teramat sangat. Sepatutnya ketika rasa mengantuk tu datang, kita digalakkan menahannya kerana syaitan/jin yang berada di dlm badan kita tidak tahan dengan ayat2 tersebut. Tapi saya manusia biasa, memang tak mampu nak menahannya. Sekarang saya telah sembuh, apabila saya mendengarnya, tiada lagi rasa2 yang pernah sy alami seblm ini. Bila dengar mp3 ni rasa biasa2 je. Syukur kehadrah Allah. Apapun yang berlaku terhdp saya sebelum ini, saya percaya ada hikmah yang tersembuyi. Rasa makin dekat dengan Allah dan saya juga berjaya menjejakkan kaki ke Mekah. Jika saya tidak diuji dengan dugaan begini, rasa-rasanya belum tentu saya akan smpi ke Mekah untuk berdoakan agar Allah memberikan kesembuhan pada penyakit dan gangguan yang saya alami. Dugaan ini jugak membuatkan saya banyak membuat research tentang kelebihan dan kegunaan ayat2 Quran untuk kehidupan didunia & akhirat. Semua itu hikmah yang terlalu besar buat saya. Dengan ilmu yang sedikit ini, saya akan cuba berkongsi disini. Insya Allah.

Surah-surah dalam MP3 RUQYAH ini adalah :-

1 Al-Fatihah
2 Al-Baqarah 1-5
3 Al-Baqarah 102
4 Al-Baqarah 163-164
5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi)
6 Al-Baqarah 285-286
7 Ali-Imran 18-19
8 Al-'Araf 54-56
9 Al-'Araf 117-122
10 Yunus 81-82
11 Toha 69
12 Al-Mukminun 115-118
13 As-Soffaat 1-10
14 Al-Ahqaaf 29-32
15 Ar-Rahman 33-36
16 Al-Hasyr 21-24
17 Al-Jin 1-9
18 Al-Ikhlas
19 Al-Falaq
20 An-Naas

Perhatikan setelah selesai :

1)denyutan jantung makin kencang
2)badan begegar
3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit
4)mengantuk/menguap
5)batuk
6)gelisah
7)panas di tengkuk

RUQYAH MP3/CD ini amat bagus diperdengarkan 3 kali sehari bagi mereka yang mengalami pelbagai penyakit gangguan jin,kerana fadhilat ayat2 tersebut amat mustajab bagi mengusir jin2 jahat/sihir serta memagar diri kita.Selain itu pesakit juga kena baca banyak-banyak dalam hati tak kira masa dan tempat zikir 'THO HA' (surah taha ayt 1). Kesannya semasa membaca zikir itu adalah perut akan terasa mual dan seterusnya sendawa.Ini petanda segala jin-jin dalam tubuh kita beransur-ansur keluar.InsyaAllah..

Dengan mendengar MP3/CD ruqyah ini, insyaAllah mampu menyembuh segala penyakit misteri antaranya:-

-Fikiran runsing/jiwa gelisah
-Menyembuhkan penyakit histeria,sihir dan saka
-Mengusir jin didalam badan,rumah dan premis perniagaan
-Ketengangan dalam rumahtangga
-Menyembuhkan anak-anak yang menangis malam
-Penambat kasih sayang antara anak dan ibubapa
-Anak-anak mudah mendengar kata orang tua
-Menguatkan hafalan dan pembelajaran
-Membuatkan minda lebih positif dan fokus terhadap kerja dan pembelajaran
-Membersihkan aura diri dan menyahkan energi-energi negatif dari badan

CARA MENGGUNAKAN CD/MP3 RUQYAH SYARIAH

1) Bagi kesihatan diri dan keluarga,pasangkan cd/mp3 ini didalam rumah/premis perniagaan 3x sehari atau pasangkan dari malam sampai pagi (auto repeat).

2)Bagi pesakit gangguan jin,dilarang memasangnya didalam kereta,kesannya akan mengakibatkan kita mengantuk dan mengganggu pemanduan.

3)Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam,anda perlu pasangkan dengan kuat,insyaAllah jin/syaitan akan lari dari mengganggu anak-anak anda.

4)Untuk merawat histeria,sihir,saka dan lambat jodoh,sediakan 3botol besar air mineral,buka penutupnya dan pasangkan cd/mp3 ruqyah ini 3round sebelah air tadi (kira-kira 1jam 20minit).Air tadi dibuat minum seteguk untuk 3x sehari dan lakukan hari berikutnya sehingga air tadi habis.Tiap-tiap lepas solat perlu baca qursy 3x dan al insyirah 3x secara istiqomah.Kemudian sebelah malamnya pula,cd/mp3 ruqyah ini hendaklah dipasang dari malam sampai pagi selama sebulan.

5)Bagi memulihkan rumah/premis perniagaan yang bermasalah,cuma pasangkan 3x sehari untuk 3hari berturut-turut.

6)Jika kita sering mengalami masalah malas dan badan terasa berat,perdengarkan cd/mp3 ruqyah ini 3x sehari,insyaAllah kita akan cergas dan kembali bersemangat.

Semoga perkongsian ini memberi manfaat untuk kita semua. Sama2lah kita amalkan jika anda rasa ianya berguna untuk kita. Saya sekadar memanjangkan ilmu yang diperolehi moga dapat membantu saudara/saudari yang bermasalah diluar sana. Ilmu ini pun saya dapat melalui internet dan saya kongsikan disini sebagai peringatan untuk saya, jika saya terlupa.Kekadang kita tidak sedar yang sebenarnya kita menghadapi masalah2 seperti di atas kerana Syaitan sering berbisik agar kita tidak mengamalkannya kerana dia takut kita makin dekat dengan Allah. Belum cuba belum tahu, cubalah perdengarkan ayat tersebut seperti yang disarankan di atas, jika ada gangguan pasti saudara/saudari akan mengalami perubahan. Akhir kata, Moga Allah memberi kesembuhan pada saudara/ri yang sedang menghadapi masalah2 seperti yang ditulis di atas. Wasalam.

2 comments:

1 Malaysia said...

Terima kasih yang tak terhingga..

HudaMJ said...

terima kasih informasi yang begitu berguna bagi yang memerlukan... izinkan saya share di blog saya sebagai sumber rujukan untuk diri saya dan rakan2?

http://hudamj.blogspot.com

Template by:
Free Blog Templates